Volgers

dinsdag 30 december 2014

Zelfde patroon en toch anders...

Welkom Anja ! Leuk dat je mij hier wil volgen 1.gif

Ik maakte gisteren een verjaardagskaart voor De Schatkist. Ze bestaan twee jaar op Clubs!
Het tijdperk 'kerstkaarten' wou ik nu heel even laten rusten... Brengt de postbode me toch nog een kerstkaart van iemand die eigenlijk (nog) niet op mijn lijstje stond 3.gif
Heel leuk, maar ik wil na kerst eigenlijk geen 'kerstkaart' meer sturen. ..
Dus naar hetzelfde model van de verjaardagskaart voor de verandering een nieuwjaarskaart gemaakt.
Wel leuk om beide kaarten naast elkaar te zien 1.gif

Wat vinden jullie ervan?



Vermits bij http://mariannedesigndivas.blogspot.be/2014/12/christmas-happy-new-year-last-challenge.html de laatste challenge van het jaar het thema "Kerst-Nieuwjaar" heeft, wil ik mijn nieuwjaarskaart hier alvast aan laten meedoen...

Gebruikte materialen bij deze kaart:
Pk9107 Paper bloc Don & Daisy; Pk9115 Paperbloc Artic Winter; Lr0328 Creatable Presents; Col1350 Alfabet; sterretjes uit Col1330 Christmas village decoration set, LR0327 Anja's Circle en CR1226 Craftable star

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gina ik vind je kaarten geweldig mooi! Zo super leuk gedaan in de verschillende kleuren, maar toch hetzelfde :) Echt schitterend! Heel leuk idee om de kerstkaart te veranderen in een nieuwjaarskaart. Daar zal de ontvanger heel blij mee zijn!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, ook de kleurencombi's!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zijn beide kaarten!
    Leuk dat je de nieuwjaarskaart bij MD Divas mee laat doen.
    Een fijne jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en creatief 2015.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spetterende MD Nieuwjaarskaart zeg..
    Bedankt voor het meedoen bij Marianne Design Divas,
    Thanks for joining Marianne Design Divas,
    Hugs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen