Volgers

maandag 23 februari 2015

Let's party!





Eerst toch even mijn nieuwe volgers, Margo en Marieke verwelkomen ! Fijn dat jullie mij willen volgen!

Iedereen begint al weer een beetje naar de lente te hunkeren en mij geeft het zin om vrolijke kaartjes te maken. Dit 3d-plaatje riep gewoon om op een kaartje te verschijnen. Er was wel wat knipwerk mee gemoeid, maar ik vind het een leuk resultaat.

Het kaartje dien ik in bij Cheerfull sketches waar ze deze schets willen terug zien:

Wat denken jullie? Feesten jullie mee met deze schildpadjes ?

Detail van het plaatje



TOP5 notering

12 opmerkingen:

  1. Ziet er een erg vrolijk feestje (en kaartje) uit!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je warme welkom Gina !
    Superleuke kaart ! Ik feest graag mee met de kikkertjes hoor :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik feest gezellig mee met de schildpadjes :) Super leuk gedaan Gina en zo lekker vrolijk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel mee feesten hoor Giny ... super mooi kaartje en ik kan best geloven dat er heel wat knipwerk kwam bij kijken ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig plaatje heb je gebruikt....een prachtige kaart Gina.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card Gina, such a fun image and lovely colours.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ze een grappig plaatje zeg! Leuk dat je meedoet met onze Challenge op Cheerful sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend grappig kaartje is dit geworden erg leuk! Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches
    Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijk kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil wel meefeesten hoor...dat plaatje belooft wat...haha....dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen