Volgers

zondag 6 maart 2016

Buttons & brads

Hallo allemaal !

Het heeft vandaag gesneeuwd in onze Belgische Ardennen. Bij mij thuis heeft het zonnetje geschenen, geregend, gehageld... en tussen dit alles ben ik rustig een jaartje ouder geworden :)

De voorbije twee dagen niet veel tijd gehad om me aan mijn hobbytafel te nestelen, maar vandaag was 'mijn' dag ! :)

Ik vond nog een rolletje decostof met glitters in mijn schuif. Ik had die nog nooit gebruikt. Je kunt het verrassend mooi op een kaartje gebruiken. Best op een effen achtergrond, anders zie je de glitters niet zo goed. Het rolletje is 8 cm breed en 5 meter lang... Daar kan ik dus nog véél kaartjes mee gaan maken!


Dit kaartje gemaakt voor de challenge bij My Besties UK - thema, gebruik knopen en/of brads. Ik gebruik dat niet veel, maar heb hier beide gebruikt. De bont op het plaatje uiteraard afgewerkt met stickles star dust, maar je ziet ze niet op de foto.

De challenge sluit over zo'n half uurtje... als dat niet last minute is :)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Gina...leuk dat glitterstofje...ik hou namelijk wel van bling bling...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag, Gina.
    En wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt. Heel geslaagd met glitterstof en leuke brad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt met het glittertje!
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Gina!
    En wat een leuke kaart met een hele mooie ingekleurde digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. last minute of niet, heel toffe kaart met een serieus glittergehalte.
    Ook je andere kaart is erg mooi!
    sorry dat ik je verjaardag gemist heb!
    Alsnog PROFICIAT!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nancy wat een mooie kaart! Het stof geeft een mooi effect :) Ik hoop dat je gisteren een ontzettend leuke verjaardag hebt gehad en dat je heel veel cadeaus hebt gekregen! En natuurlijk veel verjaardagspost hihi ;) Heeft mijn kaartje jou bereikt?
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen