Volgers

zaterdag 28 mei 2016

Baby Don (of Daisy)

Hallo allemaal !

Mijn allereerste stempel was een Don & Daisy stempel. Het is het kleine stempeltje van Baby Don of Baby Daisy, valt te bekijken hoe je het baby'tje aankleedt - hihi !
Het is eigenlijk altijd mijn lievelingsstempeltje gebleven.
Er liep een allerlaatste challenge bij Don en Daisy, maar ik zie net dat ik daar te laat voor ben. Op één of andere manier had ik een einddatum voor de challenge op 02/06 in mijn agendaatje gezet, maar zie net dat de challenge donderdag reeds afliep en vandaag de winnaars reeds bekend zijn... Oeps...
Geeft niet, ik heb toch mijn baby-kaartje gemaakt.



Baby stempeltje in paperpiecing
Paperpiecing : De stempel zowel op wit papier als dessinpapier gestempeld. Gezichtje en handje met Derwent ingekleurd. De andere stukjes met stukjes dessinpapier opgevuld = "paperpiecing"
Ik kende het nog niet, zag de term toevallig ergens op een blog passeren. Even gegoogled. Bij deze weer iets bijgeleerd :)

Met dit kaartje kan ik meedoen bij volgende challenges :
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Groetjes, Gina

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, Gina. Een heel lief stempeltje en mooi 'aangekleed' zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,

    deine Karte ist ganz zauberhaft geworden. Die Gestaltung mit dem Paper Piercing finde ich Klasse. Ich wünsche dir einen gemütlichen Sonntag. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met het gepaperpiecete mutsje en het leuke design papier! Dank voor je deelname aan onze CraftAddiction geboortechallenge Gina!

    XxIrene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met het gepaperpiecete mutsje en het leuke design papier! Dank voor je deelname aan onze CraftAddiction geboortechallenge Gina!

    XxIrene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeel lief is dit geboortekaartje Gina....zoooo mooi hoe alles bij elkaar past...heeeel schattig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een echt schatje geworden.
    Lief stempeltje is het en de afwerking van je kaart is super.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel lief geboorte-kaartje geworden Gina en die tekst is ook zo leuk. Mooi gedaan...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje ! Je kan het gelukkig voor heel wat andere challenges laten meedoen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina
    Dit is een heel lief en mooi geboortekaartje en ik begrijp wel dat dit je lievelingsstempeltje is.
    Jammer dat je te laat was voor hun laatste challenge maar wel heel leuk dat je bij het CraftAddiction challengeblog meedoet.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk babykaartje Gina, jammer dat je te laat was voor Don & Daisy, gelukkig nog wat andere challenges rond dit thema!
    Dit paperpiecing-systeem is tof hé, gebruik ik ook wel eens!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele lieve babykaart en die tekst vind ik ook zo leuk om te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is eenPrachtig met het stempeltje zo in 3D! Gelukkig ook voor onze challenge nog wel op tijd :-)
    Dank-je-wel voor het meedoen met de BABYchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A super card, such a cute baby and pretty die cut details, such a shame you were late for the challenge.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje is het geworden, en wat een leuke tekst. Bedankt voor het mee doen bij knutsels&kadootjes. Groetjes Ingrid DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen