Volgers

zondag 8 mei 2016

Moederdag

Hallo iedereen !
 
In mijn regio is het vandaag moederdag. Dit is echter niet overal zo in België vandaag. In het Antwerpse valt Moederdag blijkbaar in augustus. Maar bij ons is dit dus telkens de tweede zondag van mei.
 
Voor mijn mama heb ik dit kaartje gemaakt :


Ongeacht wanneer jullie het vieren, aan alle moeders een fijne Moederdag !

Dit kaartje laat ik ook meedoen bij de challenge Kaartjes Inspiratie Challenge #85 - moederdag
 
Ik wens jullie nog een hele fijne zondag ! Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig moederdagkaartje!
    Wij wonen in Antwerpen maar vieren het gewoon 2 keer ;)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart voor je moeder!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Gina,

    eine wunderschöne Muttertagskarte hast du gestaltet.
    Sie gefällt mir sehr gut. Sie ist mit ganz viel Herz gebastelt. Ich wünsche dir einen schönen Abend. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat MOOI Gina....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi, lief kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met de Moederdagchallenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen