Volgers

zondag 3 juli 2016

La douce France

Hallo iedereen !

Hier ben ik nog eens... het is stilletjes op mijn blog. De vakantie staat voor iedereen voor de deur. Enkelen onder jullie zijn waarschijnlijk al vertrokken of genieten tussen de regenbuien door van het zonnetje in de achtertuin. Hihi !
Wij trekken er dit jaar uiteraard weer met de camper op uit. Ik probeer wel een route uit te stippelen, maar dat wil niets zeggen... Je 'moet' nergens zijn, want je kan toch niks vooraf reserveren. Kom je op een mooie plek, blijf je enkele dagen staan en wordt de rest van de trip aangepast.
Het wordt dus weer verrassingsreis, te bekijken van dag tot dag. We zien maar weer waar we uitkomen...
Reisbestemming wordt alleszins het Zuiden van Frankrijk. Welke kant? Middellandse zee, Atlantische kust? Nog onbepaald. Misschien wordt het een combinatie... Hihi ! Spannend hé !

Alleszins, bij het volgende kaartje zat ik al met mijn gedachten in de Provence...

 
Hieronder dezelfde kaart, maar nog niet 'aangekleed' - meer misschien in de MFT-stijl? als die al zou bestaan... Ik probeer wat creatief te zijn met de enkele mallen die ik van MFT heb. Deze is gemaakt met behulp van de Blueprints 20 en de Stitched Basic Edges. 


Dit kaartje laat ik dus uiteraard mee doen bij de MFT Color Challenge.

Als dat geen 'Provence'-kleurtjes zijn ? Hihi !
 
Tevens kan dit kaartje meedoen bij:
 
Ik kijk al uit naar jullie reacties ! Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Wat spannend Gina.. wij hebben 10 jaar terug (misschien al wel langer) ook een keer een reis door frankrijk gemaakt. met z'n 2 in een peugeot partner. 3 persoons tentje.. 2 klapstoelen klein kookstelletje.. geen camping geboekt.. overnacht op kleine municipal camping.. beetje rond gekeken en daarna weer door.. we zijn aan middelandse zee geweest en via de atlantische kust weer terug.. daar zit trouwens een mooie camping.. le petit nice.. gelegen aan de hoogste duin van europa.. erg mooi daar.. genoeg over onze reis.. jullie veel plezier met de vakantie! geniet ervan. je kaarten zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte vakantiekaarten Gina. Ik wens je een hele fijne zonnige vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vooruitzicht Gina...zomaar vertrekken en maar zien waar je uitkomt...lijkt me een groot avontuur dan...
    Je kaartjes zijn inderdaad al helemaal in de Franse stijl...SCHITTEREN

    een hele fijne vakantie nog!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gina wat een heerlijk vooruitzicht ... En ja het voorbereidende werk hoort er nu eenmaal bij maar daarna ... wow genieten hoor !
    Je kaartje is alleszins al heel erg in stijl !
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie ! Genieten maar ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om er zo onbezorgd op uit te trekken en maar zien waar je terecht gaat komen. Lijkt me echt ontzettend genieten.
    De kaartjes passen al helemaal bij je Franse avontuur!
    Ga er lekker van genieten.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige zomerse kaart Gina. Ik wens je een fijne vakantie. Wij deden dat vroeger ook zo toen we nog geen kinderen hadden. De eerste camping reserveerde we en in die week zochten we naar een andere, want na een week had ik het wel gezien op dezelfde camping.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaart die uitstekend past bij je voorpret van de vakantie!
    Veel plezier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen