Volgers

zaterdag 1 oktober 2016

Ranger Bunny

Hallo blogmaatjes !

Hier ben ik met mijn tweede bunnykaartje. Ik heb het konijntje dit keer in een boswachterpakje gestoken. Zie je het pluimpje op zijn hoed ? Hihi ! Zo leuk om die diertjes van Eline in een kleedje te stoppen!

Het ideetje met de herfstblaadjes en pareltjes heb ik van mijn blogmaatje Marleen. Bedankt Marleen :) :)


Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges :

  • Marianne Design Divas #9 
  • Marianne Design Kreadivas
  • AnMaCreatief #61 - Herfst

  • In wat een pakje zou ik hem nog kunnen steken ? Geniet nog verder van jullie hopelijk zonnig herfst weekend ! Groetjes, Gina

    8 opmerkingen:

    1. Oh wat schattig zeg !
      Groetjes
      Margo

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Deze is stoer en je Xmas bunny is errug leuk!!!
      Creatieve groetjes, Gaby

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een mooie herfstkaart, Gina. En je hebt het konijntje keurig aangekleed. Leuk gedaan, joh!

      BeantwoordenVerwijderen
    4. zo'n grappig uniformpje!
      groetjes en fijn weekend
      nancy

      BeantwoordenVerwijderen
    5. A super card Gina, such an adorable image.
      Pauline
      x

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Heel lief dit herfstkaartje Gina, hele leuke accentjes erop gemaakt...


      groetjes Rosina

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wat een leuke herfstkaart met die boswachter erop Gina. Mooi uitgewerkt.
      Lieve groetjes Miranda

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Geweldig, wat een leuke herfstkaart met de 'boswachter'
      Groetjes, Els

      BeantwoordenVerwijderen