Volgers

maandag 14 november 2016

House Mouse

Hallo blogmaatjes !


Heel leuk om jullie reacties te lezen op mijn vorige twee kaartjes. Leuk om te zien waar jullie voorkeur nu eigenlijk naar uit gaat. Hihi !



Ik heb nog een roze kaart voor jullie. Ik heb deze samen met die van gisteren gemaakt. Uiteraard..., want ze lijken wel héél erg op elkaar ! LOL
Ik denk dat ik dit meer ga doen, want zo kan ik onmiddellijk de restjes van het papier verwerken op een nieuwe kaart, want ik hou dit nu zo goed als allemaal bij en mijn bureautje is hier één grote chaos aan het worden. Moet eens dringend opruimen...




Van de drie die ik jullie toonde heeft deze mijn voorkeur. Het plaatje is een stempel van House Mouse die ik al een tijdje had liggen, maar nog nooit gebruikt. Zo lief dit muisje in zijn notendop!

Dit kaartje laat ik mee doen bij de challenge van Scrap-Cards #90 - Dessinpapier met polkadots. Mijn derde bijdrage.

Ik kijk alvast uit naar jullie reacties ! Altijd leuk om te lezen ! Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Oh wat een dotje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor, het is een schattig muisje.
    Dankjewel voor je derde inzending bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Dit waarderen wij enorm.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi die Gina....je zit in de house mouse flow! Maar
    zezijn wel alle drie net even anders, deze is leuk met de letters HI erbij! Dankjewel voor je derde inzending bij Scr@p-Cards waar we zeer blij mee zijn en succes!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle drie heel leuk Gina :) Dit is ook weer zo'n schatje :) Restjes papier grrrr ... hihi :p Ik bewaar de restje bij het paperbloc waaruit zij kwamen. Het paperbloc zit in een grote doorzichtige zak zodat er niets uitvalt. Misschien een idee om iets meer ruimte te creëren op jouw bureau?
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gina,
    dat is ook weer een schatje...heel mooi !
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs DT - Martine

    BeantwoordenVerwijderen