Volgers

zaterdag 26 november 2016

Polkadots

Hallo iedereen !

Ik hoop dat ik niet ga vervelen, maar hier ben ik nog eens met een kerstkaartje voor Beccy's Place - A Month of Holiday Cards.  Voor dag 10 wil zij een kaartje zien met polka dots.


De sneeuwman is van Beccy en komt uit de Snowman Set. Ik heb hem verhoogd opgeplakt met 3D-tape. Ik vind het wel leuk hoe hij naar de tekst boven lijkt te kijken en dit dotjespapier doet mij denken aan kleurrijke sneeuwvlokjes. De sneeuw onderaan is glitterpapier uitgestanst met een MFT-mal.

Nog een fijne zaterdag iedereen ! Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Nee hoor Gina....het verveelt niet....wel gezellig al die kerstkaartjes die voorbij komen!
    Het is weer een leuk kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten vervelen mij nooit Gina dusik zit weer met veel plezier te kijken. Mooie kaart met leuke sneeuwman heb je gemaakt. Inderdaad net of hij de tekst bekijkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. neen hoor, je verveelt ons niet! super hoe je zo fel aan de slag bent! ik heb bijna genoeg kaartjes, maar ben binnenkort nog 2 weken met vakantie, denk dat ik dan nog een paar reeksjes maak...
    Morgen ga ik naar de opendeur bij Elke in Antwerpen, dagje me-time...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om even te kijken naar leuke kerstkaartjes ...zeker deze van jou is weer een PRACHTIG
    wat een vrolijke sneeuwpop erop...en de teksstans past er zo mooi bij...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the polka dot paper you used Gina, it's a great mix of colours! You like how you placed the snowman under the sentiment, it looks like he's reading it! Great job on the snow banks too, I like the glittery effect. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mij verveel je er niet mee want ik vind het ontzettend knap dat jij voor elke 'thema dag' een kaart weet te bedenken! Vrolijke kerstkaart Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen