Volgers

dinsdag 21 maart 2017

Fijne Verjaardag !

Hallo blogmaatjes !

Deze maand mogen alle DT-leden van Colour it Create it Show it off een keertje "Designer van de dag" zijn, en vandaag is het mijn beurt!
 
We zitten nog steeds in onze verjaardagsmaand! Dus heb ik ook hiervoor weer een toepasselijk kaartje klaar staan.
 
Dit is mijn DT-bijdrage :



Een layout/sketch die ik al eerder hanteerde, maar deze keer dus nog eens met een Bestietje.
Zie je de glitters in mijn cupcake?
 

Komen jullie meedoen met onze maandchallenge? Je hebt nog even tijd, tot 29 maart !

Je kunt er prachtige én veel digi's mee winnen !

 
Digi's, pocket letter, 3D-sheet... Waar wachten jullie nog op ? Goto: Colour it Create it Show it off
 
Ik laat mijn kaartje meedoen met volgende challenges :
Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje. Prachtig heb je de digi ingekleurd! Leuke sketch.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Karte, ganz toll gestaltet
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje !!!
    Zo mooi ingekleurd en de glitters maken het helemaal af.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met een mooie Bestie,Gina.Ja hoor ik zie de glitters op de cupcake :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben je zeker dat die glittertjes eetbaar zijn?
    Toffe kaart en wat tof dat je designer van de dag bent! Zag het op het blog zelf,ook nog paar andere mooikes van jou nog eens in de spotlight!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend is dit kaartje weer Gina...en ook weer een prachtig bestiemeissie erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Gina.
    Dank je wel voor het mee doen bij onze challenge.
    Liefs Bianca.
    DT My Besties Spanish Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. très jolie!
    merci de participer au défi my besties en français

    BeantwoordenVerwijderen
  9. very pretty card! thanks for joining us at french Besties
    Helene dt

    BeantwoordenVerwijderen