Volgers

dinsdag 14 maart 2017

MAYA

Hallo blogmaatjes !

Tussen alle drukte door vergeet ik bijna mijn kaartjes te showen. Vandaag berichtjes gekregen dat mijn geboortekaartjes voor mijn achternichtje Maya zijn toegekomen. Vorige week geboren, een dagje na mijn verjaardag.  Ik showde er al een paar in de standaard versie, met de lettertjes 'BABY' op. En toen ik vorige week de naam vernam en MAYA nu net ook vier lettertjes zijn, heb ik die stukjes op mijn kaarten aangepast. Dat doe ik dus wel eens vaak... 'kaartjes verbouwen' noem ik dat - LOL

Het kaartje voor de overgrootmoeder is nieuw en had ik nog niet getoond:
 
 
Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenge :
De volgende hebben jullie al wel gezien, maar hier zijn ze dan wel gepersonaliseerd...
 
Voor de ouders :
 
 
 
Voor de grootmoeder :
 
 
Voor het broertje van Maya: Kasper, zelf bijna 2 :
 
 

Voor Kasper had ik twee jaar geleden ook een serie kaartjes gemaakt. Hij is mijn eerste achterneefje, Maya mijn eerste achternichtje. Doet toch wel iets als de familie zo uitbreid.
 
En hier zijn dan alle 'Maya'kaartjes nog eens samen :
 

Leuk geheel toch ?!
 
 Fijne avond iedereen ! Groetjes, Gina


7 opmerkingen:

  1. A fabulous collection of cards Gina, how lovely to make them so personal.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige serie babykaartjes heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor als je alles zo samen ziet, en super natuurlijk als je er de naam op kan verwerken!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kaartjes heb je gemaakt.
    leuk dat je de naam Maya er nog op kon verwerken, maakt het nog leuker.
    groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie kaarten heb je zo gemaakt zeg. Erg leuk met de naam er overal op. Super gedaan. Mooi is die serie van MD hè?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen