Volgers

zondag 2 april 2017

52 Weeks - Challenge

Hallo blogmaatjes !

Toen ik de challenge bij 52 weeks to Christmas zag, "maak een kerstkaart met zilver", had ik al onmiddellijk een ideetje in mijn hoofd.

Zilver past perfect met wit, dus...

Ik wist dat ik nog ergens zon een zilveren kerstboomsticker had. Met mijn dotjesmal van Crealies enkele laagjes wit eronder, dan het zilver van Marianne Design. En als basis de dotjes embossing van Cuttlebug.

De tekst, ook uit een stickervel, even los geknipt want zat boven elkaar en naast elkaar kwam dit net uit op mijn labeltje onderaan.



En ? Wat denken jullie ervan? Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Hoi Gina, wat een mooie kaartje heb je voor ons gemaakt. Mooi dat wit en zilver, en ook heb je een mooi boompje geplaatst in het midden. Bedankt voor het mee doen met de challenge van Maart van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kerstkaart zo in het zilver met wit Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Gina! Zilver en wit combineert prachtig!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Gina! Succes met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen