Volgers

zaterdag 4 november 2017

Koe'tjes

Hallo blogmaatjes !

De volgende paar maanden mag ik gastdesigner zijn bij Bugaboo ! Vandaag mijn eerste bijdrage ! Elke zaterdag is hier een nieuwe challenge en vandaag is het thema "Anything goes".

Ik heb gekozen om met dit vrolijke trio te werken : Scene it - Cow trio

 
Het leek me een leuk idee om de bloemetjes uit het zelfde dessinpapier als de achtergrond te stansen. De koetjes zijn ingekleurd met ProMarkers.
 
Komen jullie mee doen bij onze challenge?  
 
Zelf laat ik mijn kaartje meedoen bij volgende challenges :
Groetjes, en fijn weekend iedereen ! Gina


9 opmerkingen:

  1. Deze is leuk!
    De koetjes zijn zo schattig.Die met de ladybug op zijn neus, ik weet niet maar hij heeft zijn tong er al uit. Hij kijkt alsof hij het wel ziet zitten om het te eten, haha!
    Mooi design papier, en de bloemetjes zijn inderdaad leuk in het zelfde papier.
    Prachtig ingekleurd!
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet, gefeliciteerd met je gast designer schap.
      Geniet ervan!

      Verwijderen
  2. Je 1e kaartje als GD is erg leuk geworden Gina! Het is een leuk effect dat de bloemetjes van hetzelfde papier zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great project. Love all the pretty elements.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun project. Flowers are so beautiful.Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges. Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, dank je wel voor je deelname aan chreachicky's #15 challenge anything goes. Gr. Dat lid Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Gina, a beautiful card for your first GD post with the lovely ladies at Bugaboo, looking forward to some beautiful inspiration.... Have a wonderful week.. Megan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun card and lovely colouring.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, I love those cows
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen