Volgers

zondag 4 februari 2018

Hello Baby Boy

en... "Hello" blogmaatjes !

Gisteren was ik nog eens door mijn knipvellen en stempels aan het gaan om te zien welk plaatje ik nog zou kunnen gebruiken voor een kaartje in de kleurencombi Blauw-Bruin.

Ik kwam uit bij mijn berenstempels... Ik zag zo al een babykaartje voor mij...

En in combi met blauw, uiteraard voor een jongetje! Komt zeker van pas in mijn voorraadje!

 
Ik heb het bewust super eenvoudig gehouden. Zo springt het lieve beertje extra in het oog. Beertje ingekleurd met Twinmarkers van DécoTime en verhoogd opgeplakt. Een Hello stans erbij en de baby boy komt uit een stickervel.
 
Dit kaartje laat ik nog mee doen bij de challenge van De Egel
 
Groetjes, en fijne zondag ! Gina


13 opmerkingen:

  1. Echt een super schattig kaartje, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een cute kaartje! Zo schattig met dat beertje.
    Leuke uitwerking van de kleurencombinatie.. mij is het helaas niet gelukt, wilde wel, maar lukte niet..hihi

    fijne zondag.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie sieht so zauberhaft aus. Ganz liebe Sonntagsgrüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief dit babykaartje Gina, zo een schattig beertje erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!
    Yep en eenvoudig heeft ook zijn kracht.
    Schattig beertje.
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Zo wat leuk dat je meedoet met onze '#50e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous CAS card, the bear is super cute. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen