Volgers

vrijdag 9 februari 2018

Het sneeuwt !

Hallo blogmaatjes !

Ze hadden veel sneeuw voorspeld vandaag, code oranje op de weg, veel files...

Net het nieuws gehoord, nog nooit zo weinig file geweest op de Belgische wegen, amper 20 km (alles samen), normale vrijdagavondspits iets van 150 km?



Ik keek eigenlijk wel een beetje uit naar een wit laagje sneeuw. Het is toch mijn vrije dag vandaag, dus ik moest er alvast niet door... Hihi ! Het is pas beginnen sneeuwen rond een uur of vier, heel lichtjes en pas nu zie ik een klein laagje op het gras.

Mijn doel vandaag...
een sneeuwmannenkaart maken...




Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Nog een klein reminder'tje voor mijn candy. Ik laat 'm bewust niet bovenaan staan, maar ik zie wel nog graag meer lentekaartjes mijn richting uitkomen - hihi !

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. ik was vandaag voor opleiding in Roeselare, moest een eindje te voet naar het station, superglad door de sneeuw. Bij ons aan de kust viel het goed mee.
    Toffe sneeuwpoppenkaart!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke combinatie van de sneeuwmannen en het winterse plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sneeuwmannen kaart!
    Mooi model.
    Hier geen sneeuw in het oosten van Nederland. Ben er geen fan van.:)
    Goed weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke sneeuwmannenkaart heb je zo gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je doel vandaag bereikt;-) Wat is die leuk geworden Gina! Tof gedaan met dat winterse plaatje op de achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb net naar buiten gekeken en hier geen sneeuw. Misschien als ik morgenvroeg wakker word...
    Je kaart is heel erg leuk! Die sneeuwmannen van MD zijn top!
    Fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de sneeuwmannen.
    Hier ook pas laat in de middag een klein laagje sneeuw en blijft wel liggen op het gras.
    Gezellig weekend,
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Hier ook pas laat in de middag wat sneeuw. Hoop dat het morgen weg is, moet al redelijk op tijd de deur uit...
    Fijn weekend!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Mir gefällt die Kartenform und auch die Motive sehr gut.
    Vielen Dank für deine Mail habe es gleich notiert.;) Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen